Pages

Tuesday, May 17, 2011

I like

Kuna viimasel ajal on minu ehete valmistamine t-ä-i-e-s-t-i unarusse jäänud, siis mõtlesin vahelduseks teha ülevaate oma ehteostudest, mida on minu kohta ebatavaliselt palju.


Ma loodan, et kui tuleb suvi ja positiivsus ja soojad ilmad ja vaba aeg, siis tuleb ka uusi ideid ja motivatsiooni. Ma ei ole kuhugi kadunud :)


Linnukesed on mu selle aja absoluutsed lemmikud



Käevõru, millesse ma armusin juba siis kui selle 20 penni eest Portobello martketilt Londonis omastasin, arvatavasti sellepärast, et seal ripub mu lemmik - linnuke.




Järgmised ehted on Hispaania turgudelt:











2 comments:

  1. kas aktsiad sind ka huvitavad? :)

    ReplyDelete
  2. Teemaväliseid küsimusi võib küsida teelele@gmail.com :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...